اپلیکیشن دیجی پی کمتر از دو سال عمر دارد اما توانسته به عنوان بازوی فین‌تکی دیجی‌کالا خودش را در این بازار تثبیت کند و بر اساس گزارشی که منتشر ساخته، به آمار بیش از یک میلیون نصب رسیده هست. دیجی پی علاوه بر این با توانایی کش‌بک خود بیش از ۲ میلیارد تومان را به کاربران بازگردانده است و بیش از ۲۷۰ هزار کالا با ارزشی بیش از ۳ هزار میلیارد ریال به کاربران به صورت قسطی فروخته شده هست.

دیجی‌پی در گزارشی سالانه که به بازه زمانی اولین روز دی‌ماه ۹۸ تا پایان آذرماه ۹۹ برمی‌گردد، به ارائه آمار این استارتاپ در بخش‌های پلتفرم خدمات، خدمات پرداخت اعتباری، خدمات پرداخت و کیف پول و علاوه بر این پشتیبانی کاربران و عملیات احراز هویت خود پرداخته هست.

دیجی پی در این گزارش اعلام کرده در رتبه ۹۹ الکسا قرار گرفته و بیش از ۴۲۲ هزار ثبت نام برای دریافت اعتبار اقساطی در آن رخ داده هست. دیجی پی بیش از یک میلیون بار نصب شده و این میزان نصب یعنی ۹۸.۷ درصد رشد در آمار نصب دیجی پی رخ داده که این مسئله بی‌شک به همکاری این مجموعه با دیجی کالا مرتبط هست.سوپر اپلیکیشن دیجی پی در حال حاضر ۱۶ خدمت گوناگون را ارائه می‌کند و کاربران بیشتر در ساعات اولیه صبح از این خدمات استفاده می‌کنند (ساعت ۸ یا ۹ صبح). بیشترین کاربران دیجی پی افراد ۲۵ تا ۳۴ هستند و نزدیک به ۷۷.۵ درصد کاربران این اپلیکیشن را مردان تشکیل می‌دهند.مبلغ ۲۸ میلیارد و ۴۹۶ میلیون و ۵۹۹ هزار و ۲۷۰ ریال به کاربران کش بک داده شده که از بین آنها تنها یک کاربر بیش از ۱۱۰ میلیون ریال کش بک از این پلتفرم دریافت کرده هست. کش بک از جمله خصوصیت‌هایی است که در دیجی پی تعبیه شده و کاربران پس از هر پرداختی در این اپلیکیشن درصدی از مبلغ پرداختی خود را به صورت اعتبار در کیف پول دیجی پی خود دریافت می‌کنند.بررسی‌های دیجی پی نشان می‌دهد یک کاربر از طریق این اپلیکیشن پرداخت، جریمه‌ای ۵۴ میلیون و ۵۵۰ ریالی که به نظر می‌رسد معادل ۹ ماه جریمه یک خودرو به دلیل نبستن کمربند ایمنی در مسیر تهران-شمال بوده است و کاربری دیگر عوارضی ۳۳۰ میلیون ریالی خود که معادل پرداخت عوارض جاده‌ای ۵ هزار و ۵۰۰ خودرو در عوارضی تهران – پردیس است را پرداخت کرده، که این ارقام به ترتیب عنوان «بیش‌ترین مبلغ پرداخت خلافی وسیله نقلیه» و «بیش‌ترین مبلغ بدهی عوارض جاده‌ای» در دیجی‌پی را به خود اختصاص داده هست.دیجی پی در گزارش خود اعلام کرده بیش از ۲۷۰ هزار کالا را به صورت قسطی به کاربران فروخته هست.خرید اقساطی دیجی پی یک میلیون و ۸۶۸ هزار و ۴۲۹ بازدید کننده یکتا داشته که از این تعداد ۴۲۲ هزار و ۱۵۹ کاربر به مرحله ثبت نام رسیده و در نهایت ۲۹ هزار و ۱۰۰ کاربر از دیجی پی اعتبار دریافت کردند. ۲۷۰ هزار کالایی که توسط این جمعیت خریداری شده ارزشی معادل ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال داشته هست. دیجی پی در این گزارش اعلام کرده که امکان فروش قسطی دیگر فروشگاه‌های اینترنتی نیز به زودی در این مجموعه امکان پذیر خواهد شد و به نظر می‌رسد این پلتفرم قصد دارد خصوصیت لندتکی خود را قدرتمند تر سازد.دیجی پی گفته که کیف پول این پرداخت یار بیش از پنج میلیون صد هزار تراکنش را تجربه کرده و مبلغی ۱.۹۹۱.۶۹۱.۲۹۱.۰۸۱ ریال در آن ثبت شده هست.علاوه بر این در درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی که با اتصال هم‌زمان به درگاه پرداخت ۶ کمپانی PSP در سال ۲۰۲۰، ۱۷ میلیون و ۷۷۰ هزار و ۳۱۱ تراکنش انجام‌ شده است که بیش‌ترین میزان آن به آذرماه ۹۹ و کم‌ترین آن به دی‌ماه ۹۸ برمی‌گردد. این درحالی‌ست که در مدت یک‌سال از این درگاه بیش از سه میلیون و ۸۰۰ هزار بازگشت وجه معادل ۱۵ هزار و ۶۷ میلیارد و ۸۸۳ میلیون و ۵۳۷ هزار و ۲۰۶ ریال انجام شده هست.