«پادرو» نخستین بازار اینترنتی خدمات پستی ایران است که در آستانه فعالیت یک سالگی خود نسخه ویژه فروشندگان اینستاگرامی را با هدف تسهیل پرداخت و ارسال سفارش مشتریان راه‌اندازی کرده هست.

پادرو در آستانه یک سالگی فعالیت خود قرار دارد. این کمپانی به عنوان مجموعه‌ای پویا در حوزه زیرساخت و مدیریت خدمات حمل‌ونقل و لجستیک کاملاً مبتنی بر فناوری و از طریق پیشرفت ابزارهای آی‌تی فعالیت خود را آغاز کرده و توانسته طی این یک سال با مشتریانی از گروه‌های گوناگون و دغدغه‌های متفاوت آشنا شود.پادرو نسخه ویژه فروشندگان اینستاگرامی را با هدف تسهیل پرداخت  و ارسال سفارش مشتریان راه‌اندازی کرده هست. این سرویس همه فروشگاه‌ها می‌توانند با متصل کردن صفحه اینستاگرام خود به اکانت پادرو خودشان و قرار دادن لینک «پرداخت راحت» در پروفایل اینستاگرامشان امکان ثبت سفارش، پرداخت و ارسال با کمپانی پستی مورد نظر را برای مشتریان خود فراهم کنند. این نخستین گام جدی پادرو برای رشد و پیشرفت سوشال مارکتینگ در کشور هست.

براساس آمار منتشر شده، بیش از  دو میلیون و ۸۰۰ هزار حساب اقتصادی در اینستاگرام فارسی پویا است و به شکل تقریبی ۹۰۰ هزار نفر در ایران به کسب و کار اینستاگرامی مشغول هستند. علاوه بر این بیش از ۲۵ میلیون ایرانی در اینستاگرام فعالیت می‌کنند.اینستاگرام در حال حاضر بزرگترین زیرساخت اینترنتی فروش کالا در ایران (و حتی خاورمیانه) شمرده می‌شود و از معدود پلتفرم‌های دنیای است که هنوز در ایران دچار فیلترینگ نشده هست.آمارهای مختلف حکایت از این دارند که در حال حاضر روزانه بیش از ۷۰۰ هزار  سفارش از طریق اینستاگرام در کشور ثبت می‌شود که متوسط ارزش هر سبد خرید در این فضا حدوداً ۱۵۰ هزار تومان برآورد می‌­شود. این آمارها ده مطابق بیشتر از تعداد ثبت سفارش در بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران است و نشان از بزرگ بودن مارکت اینستاگرام نسبت به هر فروشگاه اینترنت دیگری دارد. علاوه بر این گردش مالی تجمیعی کسب و کارهای اینستاگرامی سالانه حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود.پادرو با ارائه این سرویس سعی دارد بااهمیتترین چالش خریدهای اینستاگرامی، یعنی پرداخت ایمن و ارسال راحت را برای فروشندگان و خریداران فراهم کند. همه صاحبان کسب و کار در شبکه‌های اجتماعی وقت زیادی را صرف ارتباط با مشتریان برای پاسخ به سوالات رایجی مانند روش پرداخت و شیوه ارسال می‌کنند. در واقع پادرو همچون یک دستیار هوشمند به سرعت و سهولت فرآیند خرید در فضای اینستاگرام کمک می‌کند.مساله ارسال کالا پس از یک خرید اینترنتی و روش درست ارسال همیشه از دغدغه‌های بزرگ کاربران ایرانی بوده هست. با نگاهی به شبکه‌های اجتماعی میزان نارضایتی خریداران و فروشندگان در شبکه‌های اجتماعی از خدمات کمپانی‌های پستی نشان می‌دهد در این زمینه هنوز کار درستی انجام نشده هست. تیم پادرو با نگاهی به همین معضل سعی کرده برای حل آن قدم بردارد. در سرویس تیم پاردو، این امکان برای  کاربران فراهم شده تا با توجه به نوع کالا مناسب­ترین کمپانی پستی به کاربران پیشنهاد شود. کاربران در این فضا می‌توانند همه کمپانی‌های پستی را با توجه به قیمت، سرعت و بهینه بودن با هم مقایسه کنند و بهترین گزینه را انتخاب کنند.پادرو با نسخه ویژه فروشندگان اینستاگرامی این امکان را برای همه کسب‌وکارهای پویا در این فضا آماده کرده است تا تنها با یک لینک که در قسمت “بیو” پروفایل قرار می‌گیرد یا از طریق دایرکت در اختیار مشتری می‌گذارند، به مشتریان امکان پرداخت تند مبلغ سفارش و هزینه ارسال از طریق درگاه بانکی  و علاوه بر این ثبت مکانیزه درخواست ارسال را می­دهد.فروشندگان اینستاگرامی کافیست از طریق این لینک در پادرو ثبت نام کنند و پس از پایان مراحل لینک نهایی را در پروفایل خود قرار دهند.